ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. sekretariatu

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Organizacyjne

Data udostępnienia: 2020-01-31

Ogłoszono dnia: 2020-01-31

Termin składania dokumentów: 2020-02-14 10:00:00

Nr ogłoszenia: 39

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Staż pracy: co najmniej 5 letni.
3. Znajomość regulacji prawnych, tj. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, Kodeks postępowania  administracyjnego, o petycjach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw   
    publicznych.
6. Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa
    skarbowe.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat .B,
- staż pracy w administracji samorządowej,
- umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów,
- umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa organizacyjna i administracyjna sekretariatu Burmistrza, I Zastępcy Burmistrza, II Zastępcy Burmistrza.
  2. Organizowanie kontaktów mieszkańców z Burmistrzem, I Zastępca Burmistrza,                                II Zastępcą Burmistrza.
  3. Prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, I Zastępcy Burmistrza, II Zastępcy Burmistrza.
  4. Prowadzenie rejestru spraw zgłaszanych Burmistrzowi przez mieszkańców.
  5. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
  6. Redagowanie pism okolicznościowych Burmistrza.
  7. Planowanie i organizację zaopatrzenia w materiały biurowe i kancelaryjne  urzędu.
  8. Prowadzenie rejestru pieczęci w tym zaopatrywanie urzędu w pieczęcie i ich kasowanie.
  9. Archiwizowane prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca biurowa,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  3. praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych (ksero, drukarka, niszczarka),
  4. obsługa  monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie,
  5. budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych),
  6. obsługa petenta, w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne i e-mailowe,
  7. wynagrodzenie zgodnie z Regulaminem Wynagrodzenia Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy we Wschowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wynosi powyżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

-List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
-życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej z nr telefonu, e-mail (CV)-własnoręcznie podpisany,
-kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
-kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia, lub zaświadczenie/oświadczenie w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej osobiście),
-kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, umiejętnościach,
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2019r., poz. 1282),
-podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-14 10:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać :
 
1) dokumenty wymienione powyżej,
2) CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzone klauzulą:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach rekrutacji na stanowisko Stanowisko ds. sekretariatu” .
 
 
 
c. Miejsce:
Terminy i miejsce składania ofert.
 
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Biurze Obsługi Interesanta UMiG Wschowa, ul. Rynek 1, Ratusz – parter, p. 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu ( 67-400 Wschowa, ul. Rynek 1) z dopiskiem na kopercie Dotyczy naboru na stanowisko ds. sekretariatu w Biurze Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
w terminie do dnia     14  luty    2020 r. - do godz. 10.00.
 
W przypadku składania ofert pocztą należy uwzględniać czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. (liczy się data wpływu do urzędu). Nie będą rozpatrywane oferty, które wypłyną do Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie po  14  luty 2020 r. po godz. 10.00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie w Biuletynie Informacji Publicznej  www.bip.gminawschowa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
 
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Załączniki