Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. windykacji w Referacie Podatków i Windykacji
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Podatków i Windykacji
Data udostępnienia: 2019-08-20
Ogłoszono dnia: 2019-08-20
Termin składania dokumentów: 2019-09-02 10:00:00
Nr ogłoszenia: 27
Zlecający: I Zastępca Burmistrza MiG Wschowa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- Wykształcenie średnie.
- Znajomość przepisów prawa podatkowego i samorządowego, a w szczególności ustaw:
- ordynacja podatkowa,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- kodeks cywilny,
- o finansach publicznych,
- o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- o podatkach i opłatach lokalnych,
- o podatku rolnym,
- o podatku leśnym,
- o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
- o pracownikach samorządowych.
- Znajomość zasad prowadzenia postępowania administracyjnego i podatkowego.
- Umiejętność obsługi interesantów.
- Umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole.
- Minimum roczny staż pracy.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. .
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Obywatelstwo polskie.
- Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera (środowisko Windows).
- Doświadczenie zawodowe na pokrewnych stanowiskach.
- Dodatkowym atutem będzie wyższe wykształcenie i staż pracy w administracji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
- Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem egzekucyjnym podatków i opłat lokalnych oraz niepodatkowych należności budżetowych: wystawianie tytułów wykonawczych i ich aktualizacja; przygotowywanie tytułów egzekucyjnych; kierowanie tytułów egzekucyjnych do nadania klauzuli wykonalności.
- Podejmowanie działań w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań (hipoteka, zastaw).
- Prowadzenie postępowań z zakresu odpowiedzialności osób trzecich i odpowiedzialności spadkobierców z tytułu zaległości.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie niepodatkowych należności budżetowych.
- Wydawanie zaświadczeń w prowadzonych sprawach.
- Prowadzenie księgowości należności cywilnoprawnych podlegających egzekucji administracyjnej i sądowej w programie WIP+.
- Przyjmowanie interesantów w indywidualnych sprawach.
- Przygotowywanie projektów decyzji i porozumień w prowadzonych sprawach.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań: o zaległościach przedsiębiorców z tytułu świadczeń na rzecz sektora finansów publicznych.
- Przygotowywanie analiz do uchwał podatkowych.
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej z nr telefonu, e-mail (CV)-własnoręcznie podpisany,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia, lub zaświadczenie/oświadczenie w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej osobiście),
- kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1260).
- podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- Dokumenty wymienione powyżej.
- CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach rekrutacji na Stanowisko ds. windykacji w Referacie Podatków i Windykacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-09-02 10:00:00
b. Sposób:
Terminy i miejsce składania ofert.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Biurze Obsługi Interesanta UMiG Wschowa, ul. Rynek 1, Ratusz – parter, p. 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu ( 67-400 Wschowa, ul. Rynek 1) z dopiskiem na kopercie Dotyczy naboru na Stanowisko ds. windykacji w Referacie Podatków i Windykacji w terminie do dnia 02 września 2019r. - do godz. 10.00.
W przypadku składania ofert pocztą należy uwzględniać czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. (liczy się data wpływu do urzędu). Nie będą rozpatrywane oferty, które wypłyną do Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie po 02 września 2019r. po godz. 10.00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gminawschowa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.