ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. windykacji w Referacie Podatków i Windykacji

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Podatków i Windykacji

Data udostępnienia: 2019-08-20

Ogłoszono dnia: 2019-08-20

Termin składania dokumentów: 2019-09-02 10:00:00

Nr ogłoszenia: 27

Zlecający: I Zastępca Burmistrza MiG Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
  1. Wykształcenie średnie.
  2. Znajomość przepisów prawa podatkowego i samorządowego, a w szczególności ustaw:
  • ordynacja podatkowa,
  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • kodeks cywilny,
  • o finansach publicznych,
  • o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • o podatkach i opłatach lokalnych,
  • o podatku rolnym,
  • o podatku leśnym,
  • o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
  • o pracownikach samorządowych.
  1. Znajomość zasad prowadzenia postępowania administracyjnego i podatkowego.
  2. Umiejętność obsługi interesantów.
  3. Umiejętność zarówno samodzielnego wykonywania zadań, jak i pracy w zespole.
  4. Minimum roczny staż pracy.
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.              .
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Obywatelstwo polskie.
  8. Nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera (środowisko Windows).
  2. Doświadczenie zawodowe na pokrewnych stanowiskach.
  3. Dodatkowym atutem będzie wyższe wykształcenie i staż pracy w administracji.
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowiskach:
 
  1. Prowadzenie spraw związanych z postępowaniem egzekucyjnym podatków i opłat lokalnych oraz niepodatkowych należności budżetowych: wystawianie tytułów wykonawczych i ich aktualizacja; przygotowywanie tytułów egzekucyjnych; kierowanie tytułów egzekucyjnych do nadania klauzuli wykonalności.
  2. Podejmowanie działań w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań (hipoteka, zastaw).
  3. Prowadzenie postępowań z zakresu odpowiedzialności osób trzecich i odpowiedzialności spadkobierców z tytułu zaległości.
  4. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem ulg w spłacie niepodatkowych należności budżetowych.
  5. Wydawanie zaświadczeń w prowadzonych sprawach.
  6. Prowadzenie księgowości należności cywilnoprawnych podlegających egzekucji administracyjnej i sądowej w programie WIP+.
  7. Przyjmowanie interesantów w indywidualnych sprawach.
  8. Przygotowywanie projektów decyzji i porozumień w prowadzonych sprawach.
  9. Przygotowywanie danych do sprawozdań: o zaległościach przedsiębiorców z tytułu świadczeń na rzecz sektora finansów publicznych.
  10. Przygotowywanie analiz do uchwał podatkowych.
 

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
 
  • list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej z nr telefonu, e-mail (CV)-własnoręcznie  podpisany,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
  • kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe  (kserokopie świadectw pracy lub  zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia, lub zaświadczenie/oświadczenie w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej osobiście),
  • kserokopie dokumentów o posiadanych  dodatkowych kwalifikacjach, umiejętnościach,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1260).
  • podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
  1. Dokumenty wymienione powyżej.
  2. CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach rekrutacji na Stanowisko ds. windykacji w Referacie Podatków i Windykacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-09-02 10:00:00
b. Sposób:
Terminy i miejsce składania ofert.
 
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Biurze Obsługi Interesanta UMiG Wschowa, ul. Rynek 1, Ratusz – parter, p. 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu ( 67-400 Wschowa, ul. Rynek 1) z dopiskiem na kopercie Dotyczy naboru na Stanowisko ds. windykacji w Referacie Podatków i Windykacji w terminie do dnia  02 września 2019r. - do godz. 10.00.
 
W przypadku składania ofert pocztą należy uwzględniać czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. (liczy się data wpływu do urzędu). Nie będą rozpatrywane oferty, które wypłyną do Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie po  02 września 2019r. po godz. 10.00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie  Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie w Biuletynie Informacji Publicznej  www.bip.gminawschowa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
 
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Załączniki