Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Biura Inwestycji i Infrastruktury.
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Inwestycji i Infrastruktury.
Data udostępnienia: 2022-11-25
Ogłoszono dnia: 2022-11-25
Termin składania dokumentów: 2022-12-09 15:00:00
Nr ogłoszenia: RKP.2110.20.2022
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wyższego wykształcenia,
6) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letniego stażu pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją inwestycji, lub co najmniej 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze inwestycji budowlanych,
7) umiejętność samodzielnego prowadzenia procesu inwestycyjnego,
8) umiejętność sporządzania kosztorysów oraz ich weryfikacji,
9) znajomość przepisów prawnych związanych z procesem przygotowania i realizacji inwestycji, w tym prawa budowlanego i ustawy prawo zamówień publicznych,
10) znajomość przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, samorządu gminnego, gospodarce nieruchomościami oraz ustawy o drogach publicznych,
11) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wyższego wykształcenia,
6) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letniego stażu pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją inwestycji, lub co najmniej 3 lata prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze inwestycji budowlanych,
7) umiejętność samodzielnego prowadzenia procesu inwestycyjnego,
8) umiejętność sporządzania kosztorysów oraz ich weryfikacji,
9) znajomość przepisów prawnych związanych z procesem przygotowania i realizacji inwestycji, w tym prawa budowlanego i ustawy prawo zamówień publicznych,
10) znajomość przepisów z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, samorządu gminnego, gospodarce nieruchomościami oraz ustawy o drogach publicznych,
11) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku budownictwo,
2) posiadanie co najmniej 7-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 5-letniego stażu pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją inwestycji lub co najmniej 5 lat prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze inwestycji budowlanych,
3) Posiadanie prawa jazdy kat .B,
4) Posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
5) rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
2) posiadanie co najmniej 7-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 5-letniego stażu pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją inwestycji lub co najmniej 5 lat prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze inwestycji budowlanych,
3) Posiadanie prawa jazdy kat .B,
4) Posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
5) rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność,
6) umiejętność pracy w zespole,
7) łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Koordynowanie spraw prowadzonych przez Biuro Inwestycji i Infrastruktury w tym:
1) nadzór oraz bieżącą kontrolę rzeczowo-finansową wydatków na inwestycje,
2) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego prowadzenia procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
3) przygotowanie do zawarcia umów z wykonawcami o wykonanie prac projektowych, ekspertyz, opracowań geodezyjnych oraz innych,
4) przygotowanie spraw związanych z pozyskiwaniem terenów przewidzianych pod inwestycje, niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji,
5) nadzór merytoryczny nad realizacją inwestycji,
6) udział w czynnościach odbiorczych i rozliczeniowych inwestycji z wykonawcami,
7) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji przeprowadzonych inwestycji.
8) nadzór oraz bieżącą kontrolę rzeczowo-finansową wydatków związanych z infrastrukturą techniczną i drogową,
9) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego zarządzania infrastrukturą techniczną i drogową,
10) wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie korzystania z gminnej infrastruktury drogowej,
11) współpraca z innymi zarządcami dróg,
12) przygotowanie do zawarcia umów z wykonawcami o wykonanie prac projektowych, ekspertyz, opracowań geodezyjnych oraz innych w zakresie infrastruktury technicznej i drogowej,
13) nadzór merytoryczny nad realizacją zadań w zakresie eksploatacji i utrzymania infrastruktury technicznej i drogowej,
14) udział w czynnościach odbiorczych i rozliczeniowych,
15) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji.
1) nadzór oraz bieżącą kontrolę rzeczowo-finansową wydatków na inwestycje,
2) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego prowadzenia procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
3) przygotowanie do zawarcia umów z wykonawcami o wykonanie prac projektowych, ekspertyz, opracowań geodezyjnych oraz innych,
4) przygotowanie spraw związanych z pozyskiwaniem terenów przewidzianych pod inwestycje, niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji,
5) nadzór merytoryczny nad realizacją inwestycji,
6) udział w czynnościach odbiorczych i rozliczeniowych inwestycji z wykonawcami,
7) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji przeprowadzonych inwestycji.
8) nadzór oraz bieżącą kontrolę rzeczowo-finansową wydatków związanych z infrastrukturą techniczną i drogową,
9) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego zarządzania infrastrukturą techniczną i drogową,
10) wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie korzystania z gminnej infrastruktury drogowej,
11) współpraca z innymi zarządcami dróg,
12) przygotowanie do zawarcia umów z wykonawcami o wykonanie prac projektowych, ekspertyz, opracowań geodezyjnych oraz innych w zakresie infrastruktury technicznej i drogowej,
13) nadzór merytoryczny nad realizacją zadań w zakresie eksploatacji i utrzymania infrastruktury technicznej i drogowej,
14) udział w czynnościach odbiorczych i rozliczeniowych,
15) kompletowanie i przechowywanie dokumentacji.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe:
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-12-09 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko Dyrektor Biura Inwestycji i Infrastruktury"
do dnia 09 grudnia 2022 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu)
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
67-400 Wschowa - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Ratajewska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
- Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze). - Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wschowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-25 15:15:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-25 15:19:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-28 11:16:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 565 raz(y) |