ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.5.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.5.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2024-04-23

Ogłoszono dnia: 2024-04-23

Termin składania dokumentów: 2024-05-02 15:00:00

Nr ogłoszenia: RKP.2110.5.2024

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wykształcenia: wyższe
6) 3-letni staż pracy,
7) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych,  o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, o pracownikach samorządowych,
8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1)  posiadanie wykształcenia wyższego  o kierunku administracja, posiadanie studiów podyplomowych z zakresu Zamówień Publicznych,
2) 5-letni staż pracy,
3) posiadanie cech osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres obowiązków/zadań:
  1. wykonywanie czynności niezbędnych dla dokonania wyboru trybu zamówienia publicznego (weryfikacja informacji otrzymanych od komórek merytorycznych, w celu ustalenia trybu udzielenia zamówienia),
  2. opracowywanie i aktualizacja, na podstawie informacji przekazanych przez Dyrektorów Biur i Kierowników Referatów planu postępowań o udzielenie zamówienia,
  3. przyjmowanie i ocena wniosków o wszczęcie postępowań w zakresie zgodności z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  4. wnioskowanie do Burmistrza o powołanie komisji przetargowej,
  5. przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej  wymaganej do wszczęcia procedury (opracowywanie SIWZ wraz załącznikami, w tym projektem umowy), ustalanie kryteriów oceny ofert, istotnych postanowień umowy, warunków udziału w postępowaniu właściwych dla danego zamówienia, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi,
  6. ogłaszanie postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego,
  7. udział w pracach komisji przetargowej i jej techniczna obsługa,
  8. kompletne przeprowadzanie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego wraz z wytworzeniem wymaganej dokumentacji, w tym dokumentacji związanej z pracą komisji przetargowej (przyjmowanie i właściwe zabezpieczanie złożonych ofert, dokonywanie otwarcia ofert oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej, badanie gwarancji wadialnych, przygotowywanie i zamieszczanie informacji z otwarcia ofert  w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, udział w badaniu i ocenie złożonych ofert, ich wyjaśnianie i poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych, badanie rażąco niskiej ceny, przygotowywanie wezwań do złożenia dokumentów i oświadczeń w postępowaniu, a także wezwań do ich uzupełnienia, poprawienia, wyjaśnienia, przygotowywanie pism dot. odrzucenia ofert, wykluczenia Wykonawców, zawiadomienia o wyborze oferty, unieważnienia postępowania, przygotowywanie  i zamieszczanie zawiadomień o wyborze oferty, unieważnieniu postępowania w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, badanie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przygotowanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zamieszczanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, unieważnieniu postepowania w Biuletynie zamówień Publicznych,
  9. przygotowywanie aneksów do umów na wniosek komórek merytorycznych,
  10. zamieszanie informacji w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie umowy,
  11. przygotowywanie pism dotyczących zwrotu wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
  12. prowadzenie ewidencji postępowań przetargowych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z rejestrem zawartych umów,
  13. bieżące monitorowanie przepisów,  wyroków (sądów, KIO) w zakresie związanym z pełnionymi obowiązkami,
  14. przygotowywanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu zamówień Publicznych,
  15. badanie projektów/umów podwykonawczych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, składanych na etapie realizacji umowy i przygotowywanie zastrzeżeń do projektów, sprzeciwów do umów podwykonawczych, akceptacji projektów/umów,
  16. sporządzanie i udostępnianie protokołów postępowań o udzielenia zamówienia wraz z jego załącznikami,
  17. przechowywanie i archiwizacja dokumentacji przetargowej,
  18. opracowywanie projektów i aktualizacji regulaminów udzielania zamówień publicznych,
  19. koordynowanie, na wniosek komórek merytorycznych, zamówień  do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  20. przygotowywanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych,
  21. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach zamówień publicznych,
  22. udzielanie informacji, wyjaśnień i porad w zakresie zamówień publicznych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Termin rozpoczęcia pracy 01.06.2024 r.
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia/prowadzenia działalności gospodarczej, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe:
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-02 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych"
do dnia 02.05.2024 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
    67-400 Wschowa
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Wielowiejska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
  3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.  
    3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
  4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wschowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agata Michałowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-23 09:13:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Brzechwa-Tobólska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-23 09:15:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Brzechwa-Tobólska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-23 09:15:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
287 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony