ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Sekretarz Gminy

Data udostępnienia: 2019-06-06

Ogłoszono dnia: 2019-06-06 przez Grażyna Ratajewska

Termin składania dokumentów: 2019-06-17 10:00:00

Nr ogłoszenia: 12

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
 
1. wykształcenie wyższe,
 - staż pracy co najmniej 10 -letni w administracji publicznej,
-  staż pracy na stanowisku kierowniczym 2- letni,
2. znajomość ustaw:
 - o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
 - o ochronie danych osobowych,
 - o finansach publicznych,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. obywatelstwo polskie,
6. nieposzlakowana opinia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
Do podstawowych zadań w szczególności należy:
  1. organizowanie pracy Urzędu i sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań, prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw;
  2. nadzór nad Biurem Organizacyjnym,
  3. prowadzenie powierzonych przez Burmistrza spraw Gminy;
  4. zapewnienie merytorycznej, technicznej i organizacyjnej obsługi sesji Rady, posiedzeń komisji Rady;
  5. nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków oraz nadzorowanie prawidłowości ich załatwienia;
  6. usprawnianie pracy Urzędu oraz wprowadzenie nowych metod i technik zarządzania;
  7. kształtowanie i rozwój kultury organizacyjnej Urzędu;
  8. opracowywanie propozycji zmian Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy oraz innych regulacji wewnętrznych;
  9. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez Burmistrza;
  10. prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej;
  11. planowanie kosztów bieżącego funkcjonowania Urzędu;
  12. koordynowanie narad pracowniczych;
  13. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej;
  14. współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w sprawach związanych z wyborami: samorządowymi, do Sejmu i Senatu RP, na Prezydenta RP, Parlamentu Europejskiego, przeprowadzaniem referendów oraz innych;
  15. udział w sesjach Rady Miejskiej.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
 
-List motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
-życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej z nr telefonu, e-mail (CV)-własnoręcznie podpisany,
-kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
-kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy lub  zaświadczenie w przypadku kontynuacji zatrudnienia, lub zaświadczenie/oświadczenie w przypadku działalności gospodarczej prowadzonej osobiście),
-kserokopie dokumentów o posiadanych  dodatkowych kwalifikacjach, umiejętnościach,
-kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1260),
-podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
 
1) dokumenty wymienione powyżej,
2) CV uwzględniające dokładny przebieg kariery zawodowej opatrzone klauzulą:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach rekrutacji na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy.”
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-06-17 10:00:00
b. Sposób:
Terminy i miejsce składania ofert.
 
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w Biurze Obsługi Interesanta UMiG Wschowa, ul. Rynek 1, Ratusz – parter, p. 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu ( 67-400 Wschowa, ul. Rynek 1) z dopiskiem na kopercie Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa w terminie do dnia   17 czerwca 2019r. - do godz. 10.00.
 
W przypadku składania ofert pocztą należy uwzględniać czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. (liczy się data wpływu do urzędu). Nie będą rozpatrywane oferty, które wypłyną do Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie po 17 czerwca 2019r. po godz. 10.00 oraz oferty przesłane pocztą elektroniczną.
Osoby zakwalifikowane do następnego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie w Biuletynie Informacji Publicznej  www.bip.gminawschowa.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
 
Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym czasie bez podania przyczyny.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony