Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.5.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.5.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2024-04-23
Ogłoszono dnia: 2024-04-23
Termin składania dokumentów: 2024-05-02 15:00:00
Nr ogłoszenia: RKP.2110.5.2024
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wykształcenia: wyższe
6) 3-letni staż pracy,
7) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, kodeks cywilny, o pracownikach samorządowych,
8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku administracja, posiadanie studiów podyplomowych z zakresu Zamówień Publicznych,
2) 5-letni staż pracy,
3) posiadanie cech osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres obowiązków/zadań:
- wykonywanie czynności niezbędnych dla dokonania wyboru trybu zamówienia publicznego (weryfikacja informacji otrzymanych od komórek merytorycznych, w celu ustalenia trybu udzielenia zamówienia),
- opracowywanie i aktualizacja, na podstawie informacji przekazanych przez Dyrektorów Biur i Kierowników Referatów planu postępowań o udzielenie zamówienia,
- przyjmowanie i ocena wniosków o wszczęcie postępowań w zakresie zgodności z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych,
- wnioskowanie do Burmistrza o powołanie komisji przetargowej,
- przygotowanie kompletnej dokumentacji przetargowej wymaganej do wszczęcia procedury (opracowywanie SIWZ wraz załącznikami, w tym projektem umowy), ustalanie kryteriów oceny ofert, istotnych postanowień umowy, warunków udziału w postępowaniu właściwych dla danego zamówienia, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi,
- ogłaszanie postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zamawiającego,
- udział w pracach komisji przetargowej i jej techniczna obsługa,
- kompletne przeprowadzanie postępowania o udzielanie zamówienia publicznego wraz z wytworzeniem wymaganej dokumentacji, w tym dokumentacji związanej z pracą komisji przetargowej (przyjmowanie i właściwe zabezpieczanie złożonych ofert, dokonywanie otwarcia ofert oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej, badanie gwarancji wadialnych, przygotowywanie i zamieszczanie informacji z otwarcia ofert w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, udział w badaniu i ocenie złożonych ofert, ich wyjaśnianie i poprawianie omyłek pisarskich, rachunkowych i innych, badanie rażąco niskiej ceny, przygotowywanie wezwań do złożenia dokumentów i oświadczeń w postępowaniu, a także wezwań do ich uzupełnienia, poprawienia, wyjaśnienia, przygotowywanie pism dot. odrzucenia ofert, wykluczenia Wykonawców, zawiadomienia o wyborze oferty, unieważnienia postępowania, przygotowywanie i zamieszczanie zawiadomień o wyborze oferty, unieważnieniu postępowania w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, badanie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy, przygotowanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zamieszczanie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, unieważnieniu postepowania w Biuletynie zamówień Publicznych,
- przygotowywanie aneksów do umów na wniosek komórek merytorycznych,
- zamieszanie informacji w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie umowy,
- przygotowywanie pism dotyczących zwrotu wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umowy,
- prowadzenie ewidencji postępowań przetargowych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z rejestrem zawartych umów,
- bieżące monitorowanie przepisów, wyroków (sądów, KIO) w zakresie związanym z pełnionymi obowiązkami,
- przygotowywanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu zamówień Publicznych,
- badanie projektów/umów podwykonawczych pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych, składanych na etapie realizacji umowy i przygotowywanie zastrzeżeń do projektów, sprzeciwów do umów podwykonawczych, akceptacji projektów/umów,
- sporządzanie i udostępnianie protokołów postępowań o udzielenia zamówienia wraz z jego załącznikami,
- przechowywanie i archiwizacja dokumentacji przetargowej,
- opracowywanie projektów i aktualizacji regulaminów udzielania zamówień publicznych,
- koordynowanie, na wniosek komórek merytorycznych, zamówień do których nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- przygotowywanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach zamówień publicznych,
- udzielanie informacji, wyjaśnień i porad w zakresie zamówień publicznych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Termin rozpoczęcia pracy 01.06.2024 r.
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia/prowadzenia działalności gospodarczej, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe:
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-05-02 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych"
„Nabór na wolne stanowisko ds. zamówień publicznych"
do dnia 02.05.2024 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
67-400 Wschowa - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Wielowiejska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
- Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze). - Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.5.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.5.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wschowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agata Michałowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-04-23 09:13:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-04-23 09:15:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-15 08:41:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 689 raz(y) |