ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ŚDS.2110.6.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: ŚDS.2110.6.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy wraz z prowadzeniem spraw kadrowo - płacowych.

Miejsce pracy: ŚDS w Siedlnicy.

Wymiar etatu: 0,5

Ilość etatów: 1

Wydział: ŚDS w Siedlnicy.

Data udostępnienia: 2023-11-20

Ogłoszono dnia: 2023-11-20

Termin składania dokumentów: 2023-12-05 15:00:00

Nr ogłoszenia: ŚDS.2110.6.2023

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4)  spełnianie jednego z poniższych warunków:
  • ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  • ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
  •  figurowanie w rejestrze biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  •  posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
5)doświadczenie zawodowe – praca w księgowości budżetowej,
6) biegła znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,
7) biegła znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
8) znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, KPA, zamówień publicznych, prawa pracy,
9) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,
10) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) biegła znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office (w szczególności Word, Excel, Access),
2) umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów księgowych, płacowych (np. zintegrowany system księgowy, program Płatnik) i bankowych,
3) odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań na stanowisku:
1) sprawowanie nadzoru finansowego nad działalnością domu w zakresie wykorzystania środków budżetowych przekazanych na realizację zadań statutowych,
2) prowadzenie obsługi bankowej w zakresie realizacji gotówkowych i bezgotówkowych operacji finansowych, w tym także skuteczną windykację należności,
3) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4) prowadzenie spraw osobowych, płacowych, emerytalnych i rentowych pracowników domu,
5) sporządzanie list wynagrodzeń, dokumentacji związanej z naliczaniem wynagrodzeń, nagród i innych składników wynagrodzenia osób zatrudnionych w domu. Naliczanie składek ZUS i FP,
6) prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych,
7) prowadzenie kontroli formalno – rachunkowej dokumentów finansowo – księgowych,
8) prowadzenie i obsługa PPK (Pracowniczych Planów Kapitałowych),
9) sporządzanie kalkulacji kosztów wykonywanych zadań oraz sprawozdawczości finansowej,
10) prowadzenie dokumentacji w zakresie środków trwałych i wyposażenia domu,
11) prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników domu i sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia,
12) wystawianie zaświadczeń pracownikom,
13) przygotowywanie i rozliczanie inwentaryzacji rzeczowych składników majątkowych, aktywów i pasywów,
14) prowadzenie spraw i dokumentacji dotyczącej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
15) prowadzenie spraw i dokumentacji kadrowej pracowników domu,
16) prowadzenie spraw związanych z organizacją szkoleń i kształcenia pracowników,
17) kontrola dyscypliny pracy oraz prowadzenie list obecności,
18) prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich,
19) opracowanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk i ich aktualizacja,
20) przygotowanie sprawozdań do GUS, CAS i innych wymaganych w trakcie pracy,
21) prowadzenie spraw z zakresu BHP,
22) przygotowywanie naborów na stanowiska pracy,
23) wykonywanie czynności kancelaryjnych dotyczących działalności domu,
24) prawidłowe wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
25) prowadzenie polityki bezpieczeństwa.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
1) planowany termin rozpoczęcia pracy: 02.01.2024 rok,
2) zatrudnienie na połowę etatu, umowa na czas określony,
3) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Siedlnicy,
4) praca z monitorem ekranowym,
5) obsługa urządzeń biurowych.

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty niezbędne:
1) Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
2 ) list motywacyjny,
3) CV – z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
4) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
9) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
10) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności. Przez potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę "za zgodność z oryginałem" umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-12-05 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa z dopiskiem:
Główny księgowy wraz z prowadzeniem spraw kadrowo – płacowych".
do dnia 5 grudnia 2023 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
    67-400 Wschowa
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Wielowiejska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
  3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.  
    3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
  4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wschowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kinga Neć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-11-20 14:07:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Brzechwa-Tobólska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-11-20 14:09:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Brzechwa-Tobólska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-19 12:50:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
668 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony