ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.10.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.10.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej.

Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Oświaty i Spraw Społecznych.

Data udostępnienia: 2023-09-05

Ogłoszono dnia: 2023-09-05

Termin składania dokumentów: 2023-09-18 15:00:00

Nr ogłoszenia: RKP.2110.10.2023

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wykształcenia: średnie,
6) znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym,  o ochronie danych osobowych, o ochronie przeciwpożarowej,
7) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office,
8) 3-letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem,
2) wykształcenie: wyższe,
3) rzetelność, obowiązkowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań na stanowisku:
  1. Realizacja ustawowych zadań gminy związanych z utrzymaniem gotowości bojowej w jednostkach Ochotniczych Straży Pożarnych:
  • zakup sprzętu ratowniczego,
  • zakup umundurowania bojowego i środków ochrony osobistej dla członków OSP biorących bezpośredni udział w działaniach ratowniczych i szkoleniu pożarniczym,
  • kontrola i zlecanie wykonania przeglądów pojazdów i sprzętu ratowniczego będącego na wyposażeniu OSP,
  • przygotowywanie wykazów i skierowań członków OSP biorących bezpośredni udział w działaniach ratowniczych i szkoleniu pożarniczym na okresowe badania lekarskie, kontrola terminów badań,
  • przygotowywanie dokumentacji dla kierowców kierujących pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu,
  • przygotowywanie wykazów do ubezpieczenia imiennego członków OSP biorących bezpośredni udział w działaniach ratowniczych i szkoleniu pożarniczym,
  • przygotowywanie dokumentów do ubezpieczenia pojazdów,
  • przygotowywanie dokumentów do ubezpieczenia OC od działalności OSP (od szkód powstałych podczas działań ratowniczych jednostek OSP)
  • realizacja i przygotowywanie dokumentacji do wypłaty odszkodowań przez firmy ubezpieczeniowe,
  • sporządzanie dokumentacji wypadkowych i przygotowywanie dokumentów dla Komisji Lekarskich MSWiA członków OSP, którzy ulegli wypadkowi podczas działań ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym,
  • przygotowywanie i wydawanie okresowych kart pracy pojazdów pożarniczych
    ( miesięczne rozliczenia) oraz okresowych kart pracy sprzętu silnikowego (kwartalne rozliczenia),
  • bieżąca kontrola zakupionego paliwa przez OSP,
  • przygotowywanie umów zlecenia dla konserwatorów sprzętu w jednostkach OSP, kontrola realizacji postanowień w/w umów,
  • przygotowywanie dokumentacji i konsultowanie z Naczelnikami OSP  skierowań na szkolenia strażaków ratowników członków OSP,
  • sprawdzanie przedłożonych przez Naczelnika OSP dokumentów dotyczących udziału jednostek OSP w działaniach ratowniczych, szkoleniach i ćwiczeniach organizowanych przez Państwową Straż Pożarną,
  • sprawdzanie wykazów przedłożonych przez Naczelnika OSP członków OSP biorących udział w działaniach ratowniczych ćwiczeniach i szkoleniu pożarniczym,
  • przygotowywanie imiennych wykazów do wypłaty ekwiwalentu za udział w działaniach ratowniczych i szkoleniu pożarniczym członków OSP i przekazywanie ich do Biura Budżetu i Finansów,
  • koordynowanie udziału jednostek OSP w zabezpieczaniu imprez masowych i innych w których ich obecność jest wymagana.
  1. Planowanie i realizacja budżetu OSP.
  2. Bezpośrednia współpraca z Zarządami OSP.
  3. Bezpośrednia współpraca z Komendantem Miejsko-Gminnym Związku OSP we Wschowie.
  4. Bezpośrednia współpraca z Zarządem Oddziału Miejsko-Gminnego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP we Wschowie:
  • przygotowywanie spotkań i udział w spotkaniach Zarządu, bezpośrednia współpraca z członkami Zarządu, koordynowanie pracami Zarządu,
  • prowadzenie dokumentacji Zarządu,
  • organizacja Miejsko-Gminnych Zawodów Sportowo-Pożarniczych,
  • współudział w organizowaniu Powiatowych Zawodów Sportowo-Pożarniczych,
  • współudział w organizowaniu uroczystości związkowych organizowanych przez Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP, Państwową Straż Pożarną, Gminę Wschowa,
  1. Współpraca z Zarządem Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych we Wschowie.
  2. Współpraca z Zarządem Oddziału Wojewódzkiego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP w Zielonej Górze oraz z Biurem Zarządu Wojewódzkiego w Zielonej Górze.
  3. Bezpośrednia współpraca z Komendantem Powiatowym Państwowej Straży Pożarnej  we Wschowie w sprawach:
  • Wydział Operacyjny – szkolenia, ćwiczenia udział w działaniach ratowniczych kontrola gotowości bojowej w jednostkach OSP, łączność radiowa, alarmowanie jednostek do działań, wyposażenie i umundurowanie,
  • Wydział Kontrolno-Rozpoznawczy i BHP – rodzaj występujących zagrożeń na terenie powiatu i powiatów sąsiednich, możliwości taktyczno-bojowe jednostek w realizowaniu podejmowania zadań ratowniczych na podstawie posiadanego sprzętu, szkolenia BHP podczas działań ratowniczych, szkoleń i ćwiczeń,
  • Kwatermistrz – konsultacje w sprawie zakupów sprzętu i umundurowania, okresowych przeglądów sprzętu ratowniczego i ochrony osobistej strażaków,
  • Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza PSP – ustalanie i organizowanie ćwiczeń i szkoleń doskonalących dla strażaków ratowników OSP.
  1. Sprawowanie bieżącej kontroli oraz pełna dyspozycyjność w rozwiązywaniu zaistniałych problemów związanych z funkcjonowaniem OSP, udziałem z działaniach ratowniczych, awariami sprzętu, wypadkami podczas działań ratowniczych i szkoleń itp.
  2. Administrowanie stroną internetową Zarządu Oddziału Miejsko-Gminnego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP we Wschowie.
  3. Sporządzenie sprawozdań i raportów w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1,  parter, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: ½ etatu,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Termin rozpoczęcia pracy 01.10.2023 r.
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia/prowadzenia działalności gospodarczej, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe:
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-09-18 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej"
do dnia 18.09.2023 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
    67-400 Wschowa
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Wielowiejska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
  3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.  
    3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
  4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wschowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Brzechwa-Tobólska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-05 14:03:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Brzechwa-Tobólska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-05 14:06:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kamila Pogorzelska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-29 11:28:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
567 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony