ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: B.0050.128.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: B.0050.128.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlnicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlnicy

Data udostępnienia: 2023-07-14

Ogłoszono dnia: 2023-07-14

Termin składania dokumentów: 2023-08-07 15:00:00

Nr ogłoszenia: B.0050.128.2023

Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełną zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w środowiskowym domu samopomocy (psycholog, pedagog, pracownik socjalny, instruktor terapii zajęciowej, asystent osoby niepełnosprawnej i inne specjalistyczne, które odpowiadają rodzajowi i zakresowi usług świadczonych w domu),
g) co najmniej 5 letni staż pracy w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
h) co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
i) uzasadnienie przystąpienia do naboru oraz koncepcja funkcjonowania i rozwoju placówki,
j) znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych, min.:
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie terytorialnym,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- przepisów prawa pracy,
- przepisów BHP, PPOŻ,
- rozporządzenia w sprawie Środowiskowych Domów Samopomocy.
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność podejmowania decyzji,
b) doświadczenie w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością intelektualną,
c) rzetelność,
d) odpowiedzialność,
e) odporność na stres,
f) wysoka kultura osobista,
g) umiejętność zarządzania finansami,
h) umiejętność kierowania zespołem osób,
i) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) kierowanie i odpowiedzialność za pracę Środowiskowego Domu Samopomocy zwanego dalej Domem oraz reprezentowanie na zewnątrz,
b) ustalanie planu finansowego jednostki budżetowej oraz dysponowanie środkami w nim określonymi,
c) organizowanie administracyjnej, finansowej i gospodarczej obsługi Domu,
d) regulowanie, w drodze zarządzeń, spraw związanych z wewnętrznym funkcjonowaniem Domu z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa,
e) opracowywanie dokumentów określających funkcjonowanie Domu: regulaminu organizacyjnego, programu działalności Domu, plan pracy Domu na każdy rok.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

a) pełny wymiar czasu pracy,
b) kierownicze stanowisko urzędnicze,
c) miejsce pracy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlnicy.
d) planowany termin rozpoczęcia pracy: 01.01.2024 rok.

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys,
b) list motywacyjny,
c) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata,
d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata,
e) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
f) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
g) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
i) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko kierownicze.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-08-07 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać osobiście lub listem poleconym w zamkniętych  kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem, numerem telefonu, adresem 
zwrotnym oraz dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Siedlnicy”
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku przesłania ofert listem, liczy się data i godzina wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
W przypadku braku danych na kopercie umożliwiających kontakt z kandydatem oferta pozostawiona będzie bez rozpatrzenia.
Oferty złożone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
W konkursie nie dopuszcza się ofert składanych w postaci elektronicznej.
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wschowa. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania konkursowego zostaną zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do akt osobowych.
Na żądanie organu prowadzącego kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów. Ponadto przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego Komisja ma prawo żądać przedstawienia przez kandydata dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: 14.08.2023 rok.
Organizator konkursu zastrzega możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, pokój nr 3, nr telefonu: 65 540 86 03.
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych – nie został określony, gdyż jest to nowoutworzona jednostka.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
    67-400 Wschowa
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Ratajewska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
  3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.  
    3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
  4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony