Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.1.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. gospodarki lokalowej
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2022-02-17
Ogłoszono dnia: 2022-02-17
Termin składania dokumentów: 2022-03-04 15:30:00
Nr ogłoszenia: RKP.2110.1.2022
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie minimum średniego wykształcenia,
6) posiadanie minimum 2-letniego stażu pracy,
7) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna,
8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie minimum średniego wykształcenia,
6) posiadanie minimum 2-letniego stażu pracy,
7) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna,
8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
b. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie wykształcenia wyższego,
2) posiadanie rocznego stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
3) posiadanie cech osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres.
2) posiadanie rocznego stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
3) posiadanie cech osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką lokalową m.in.:
1) Przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w zakresie przyznawania lokali mieszkalnych, socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali użytkowych, umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne, pomieszczenia tymczasowe, lokale użytkowe, garaże i pomieszczenia gospodarcze stanowiące mienie gminne, rozstrzyganie sporów.
2) Koordynowanie i nadzorowanie działalności wspólnot mieszkaniowych
z udziałem gminy, reprezentowanie gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
3) Prowadzenie ewidencji wniosków o przydział lokali mieszkalnych
i użytkowych.
4) Prowadzenie ewidencji komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych.
5) Prowadzenie ewidencji umów dotyczących garaży i pomieszczeń gospodarczych.
6) Współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową.
7) Kontrola i nadzorowanie działalności zarządców nieruchomości komunalnych bądź z udziałem własności komunalnej.
8) Przygotowanie procedur przetargowych na najem lokali użytkowych,
9) Wystawianie faktur za najem majątku gminy związany z zakresem obowiązków
10) Składanie wniosków o wymeldowanie z pobytu stałego z lokali gminnych,
11) Sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych lokali gminnych po opuszczeniu przez najemców – praca w terenie.
12) Pokazywanie lokali przyszłym najemcom.
13) Zawieranie umów najmu.
14) Rozpatrywanie wniosków i podań mieszkańców w zakresie lokali i terenów gminnych,
15) Przyjmowanie wniosków o przydział lokalu.
16) Sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do najmu.
17) Przygotowywanie uchwał, zarządzeń Burmistrza i sprawozdań z zakresu pełnionych obowiązków.
1) Przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w zakresie przyznawania lokali mieszkalnych, socjalnych, pomieszczeń tymczasowych i lokali użytkowych, umów najmu na lokale mieszkalne, socjalne, pomieszczenia tymczasowe, lokale użytkowe, garaże i pomieszczenia gospodarcze stanowiące mienie gminne, rozstrzyganie sporów.
2) Koordynowanie i nadzorowanie działalności wspólnot mieszkaniowych
z udziałem gminy, reprezentowanie gminy na zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
3) Prowadzenie ewidencji wniosków o przydział lokali mieszkalnych
i użytkowych.
4) Prowadzenie ewidencji komunalnych lokali mieszkalnych i użytkowych.
5) Prowadzenie ewidencji umów dotyczących garaży i pomieszczeń gospodarczych.
6) Współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową.
7) Kontrola i nadzorowanie działalności zarządców nieruchomości komunalnych bądź z udziałem własności komunalnej.
8) Przygotowanie procedur przetargowych na najem lokali użytkowych,
9) Wystawianie faktur za najem majątku gminy związany z zakresem obowiązków
10) Składanie wniosków o wymeldowanie z pobytu stałego z lokali gminnych,
11) Sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych lokali gminnych po opuszczeniu przez najemców – praca w terenie.
12) Pokazywanie lokali przyszłym najemcom.
13) Zawieranie umów najmu.
14) Rozpatrywanie wniosków i podań mieszkańców w zakresie lokali i terenów gminnych,
15) Przyjmowanie wniosków o przydział lokalu.
16) Sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do najmu.
17) Przygotowywanie uchwał, zarządzeń Burmistrza i sprawozdań z zakresu pełnionych obowiązków.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe:
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-04 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. gospodarki lokalowej"
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. gospodarki lokalowej"
do dnia 4 marca 2022 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
67-400 Wschowa - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Ratajewska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
- Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze). - Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.1.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wschowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Dębska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-17 13:40:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Justyna Dębska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-17 13:42:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Aleksander Ziemek |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-16 08:41:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 629 raz(y) |