Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: B.120.54.2020Drukuj informacjęAkt prawny: B.120.54.2020Szczegóły informacji
B.120.54.2020
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018-2023
Data wejścia w życie: 2020-09-28
Data podjęcia/podpisania: 2020-09-28
Tytuł aktu:
Zarządzenie w sprawie ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa - Dyrektor Biura Gospodarki Komunalnej i Środowiska
Treść:
Zarządzenie Nr b.120.54.2020
burmistrza miasta i gminy wschowa
burmistrza miasta i gminy wschowa
z dnia 28 września 2020 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa - Dyrektor Biura Gospodarki Komunalnej i Środowiska
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2020 r. poz. 713) oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 r. poz. 1282) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ogłaszam nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta
i Gminy Wschowa – Dyrektor Biura Gospodarki Komunalnej i Środowiska, którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
i Gminy Wschowa – Dyrektor Biura Gospodarki Komunalnej i Środowiska, którego treść stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta i Gminy Wschowa.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
I Zastępca Burmistrza
Miasta i Gminy Wschowa
(-) Marta Panicz-Szajnkenig
Załącznik do Zarządzenia nr B.120.54.2020
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY WSCHOWA
z dnia 28 września 2020 roku
O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
DYREKTOR BIURA GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ŚRODOWISKA
1. Nazwa i adres
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa
2. Nazwa stanowiska pracy
Dyrektor Biura Gospodarki Komunalnej I Środowiska
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wyższego wykształcenia,
6) posiadanie minimum 5-letniego stażu pracy,
7) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna, o ochronie praw lokatorów,
o mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o ochronie przyrody, Prawo wodne, o odpadach, Prawo geologiczne i górnicze, o ochronie zwierząt, o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
o mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, o ochronie przyrody, Prawo wodne, o odpadach, Prawo geologiczne i górnicze, o ochronie zwierząt, o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
8) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku ochrona środowiska, nieruchomości, rolnictwo,
2) posiadanie 7-letniego stażu pracy, w tym 2-letniego stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
3) posiadanie cech osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres,
3) umiejętność zarządzania zespołem,
4)posiadanie prawa jazdy kat. B.
5. Zakres zadań na stanowisku:
- bezpośredni nadzór nad Biurem Gospodarki Komunalnej i Środowiska,
- koordynowanie zadań w zakresie gospodarowania gminnymi lokalami w tym mieszkalnymi
i socjalnymi, - koordynowanie zadań z zakresu ewidencji budynków gminnych przeznaczonych do najmu,
- prowadzenie nadzoru nad działalnością wspólnot gruntowych,
- prowadzenie spraw polityki mieszkaniowej Gminy:
5) koordynowanie zadań z z zakresu:
a) dbałości o ochronę wód,
b) opiniowanie warunków korzystania z wód dorzecza,
c) zarządzanie ograniczenia poboru wody,
d) prowadzenie spraw związanych ze śródlądową gospodarką rybacką,
e) opiniowanie pozwoleń wodnoprawnych,
f) prowadzenie spraw związanych ze spółkami wodnymi,
6) koordynowanie spraw z zakresu ochrony środowiska i przyrody:
a) kontrola realizacji przepisów o ochronie środowiska,
b) podejmowanie działań na rzecz poprawy warunków ekologicznych środowiska,
c) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew, krzewów oraz karanie za samowolę w tym zakresie,
d) prowadzenie rejestrów wniosków o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew oraz rejestr decyzji dot. zezwolenia na wycinkę drzew,
e) określanie zasad utrzymania czystości i porządku w Gminie i ich realizacja,
f) udzielanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym ustawą
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
g) wyznaczanie obszarów chronionych,
h) opiniowanie programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi i innymi niż niebezpieczne,
i) opracowywanie programów ochrony środowiska w gminie,
j) prowadzenie spraw administracyjnych związanych z utylizacją wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy,
k) nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej, małej architektury i pomników,
l) nadzór nad utrzymaniem cmentarza komunalnego,
m) przygotowywanie wniosków i uchwał w sprawie określenia parków i terenów zielonych,
n) prowadzenie programu ograniczenia niskiej emisji na terenie Gminy,
7)koordynowanie spraw w zakresie rolnictwa i leśnictwa:
a) realizacja ustawy o ochronie roślin uprawnych przed szkodnikami, chorobami
i chwastami,
i chwastami,
b) nadzór nad przestrzeganiem prawa łowieckiego (przyjmowanie informacji o planach łowieckich),
c) aktualizacja dokumentacji do spisów rolnych,
d) nadzór nad gospodarką leśną w lasach gminnych,
e) przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o podejrzeniu zachorowania zwierząt na chorobę zakaźną,
f) zapewnienie opieki bezdomnym porzuconym zwierzętom, wyłapywanie ich
przekazywanie do schroniska,
przekazywanie do schroniska,
g) wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów ujętych w wykazie psów ras agresywnych,
8) nadzór nad administrowaniem lokalnymi targowiskami,
9) koordynowanie spraw z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w Gminie,
10) nadzór nad ewidencją zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, kontrolą opróżniania zbiorników,
11) udział w pracach zespołów przygotowujących i realizujących wnioski i projekty finansowane z budżetu własnego lub środków zewnętrznych,
12) koordynowanie spraw związanych z czasowym zajęciem terenu, użyczeniem
i użytkowaniem nieruchomości gruntowych,
i użytkowaniem nieruchomości gruntowych,
13) koordynowanie spraw w zakresie ochrony i renowacji obiektów zabytkowych (dotacje na zabytki).
6. Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
6) termin rozpoczęcia pracy – 2 listopad 2020 r.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu sierpniu 2020 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta
i Gminy Wschowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł więcej niż 6%.
i Gminy Wschowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł więcej niż 6%.
8. Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem: kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem: kopie świadectw pracy (w przypadku pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) lub innych dokumentów w języku polskim lub przetłumaczonych przez tłumacza wpisanego na listę biegłych, potwierdzających okresy zatrudnienia (w przypadku pracy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej), a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
9. Dokumenty dodatkowe
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
3) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko – Dyrektor Biura Gospodarki Komunalnej i Środowiska”
– do dnia 13 października 2020 roku do godziny 13.00 (liczy się data wpływu koperty do Urzędu)
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych określonych w pkt 3 oraz w pkt 8 nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminawschowa.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wschowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Dębska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-28 15:01:01 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Justyna Dębska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-28 15:03:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Justyna Dębska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-28 15:11:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 527 raz(y) |