ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-02-14 13:45:18 przez Mariusz Ławrynowicz

Akapit nr - brak tytułu

Akapit nr - brak tytułu

Sekretarz Gminy: Grażyna Ratajewska
adres: 67-400 Wschowa
Rynek 1
numer pokoju:16
adres e-mail:
telefon: 65 540 86 41
fax: 65 540 13 40
  1. Sekretarzowi Gminy podlega Biuro Organizacyjne.
  2. Do zadań Sekretarza Gminy w szczególności należy:
    1. organizowanie pracy Urzędu i sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem bieżących zadań, prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw;
    2. nadzór nad Biurem Organizacyjnym,
    3. prowadzenie powierzonych przez Burmistrza spraw Gminy;
    4. zapewnienie merytorycznej, technicznej i organizacyjnej obsługi sesji Rady, posiedzeń komisji Rady;
    5. nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków oraz nadzorowanie prawidłowości ich załatwienia;
    6. usprawnianie pracy Urzędu oraz wprowadzenie nowych metod i technik zarządzania;
    7. kształtowanie i rozwój kultury organizacyjnej Urzędu;
    8. opracowywanie propozycji zmian Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy oraz innych regulacji wewnętrznych;
    9. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez Burmistrza;
    10. prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej;
    11. planowanie kosztów bieżącego funkcjonowania Urzędu;
    12. koordynowanie narad pracowniczych;
    13. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej;
    14. współpraca z Krajowym Biurem Wyborczym w sprawach związanych z wyborami: samorządowymi, do Sejmu i Senatu RP, na Prezydenta, Parlamentu Europejskiego, przeprowadzaniem referendów oraz innych;
    15. udział w sesjach Rady.
 
« powrót do poprzedniej strony