ˆ

Kierownictwo Urzędu Miasta i Gminy Wschowa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Miasta i Gminy Wschowa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-05-12 07:52:55 przez Justyna Dębska

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
Do zadań Sekretarza należą sprawy:
  1. sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez organ administracji,
  2. usprawnianie pracy Urzędu oraz wprowadzanie nowych metod i technik zarządzania,
  3. przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji
    i funkcjonowania Urzędu,
  4. nadzór nad zapewnieniem merytorycznej, technicznej i organizacyjnej obsługi sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji,
  5. prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych składanych Burmistrzowi, przesyłanie ich do właściwych Urzędów Skarbowych oraz współdziałanie przy opracowaniu sprawozdań,
  6. prowadzenie rejestrów zawieranych umów,
  7. nadzór nad zapewnieniem obsługi administracyjnej pracowników Urzędu,
  8. gospodarowanie mieniem Urzędu,
  9. nadzorowanie zlecania usług i dokonywania zakupów dla Urzędu,
  10. kształtowanie i rozwój kultury organizacyjnej Urzędu,
  11. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz upoważnień i pełnomocnictw,
  12. rozpatrywania skarg na pracowników Urzędu,
  13. nadzór nad przeprowadzeniem okresowych ocen pracowników samorządowych,
  14. nadzorowanie przestrzegania w Urzędzie przepisów ochrony pracy, bezpieczeństwa
    i higieny pracy,
  15. nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków oraz prawidłowości ich załatwienia,
  16.  koordynowanie narad pracowniczych,
  17. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Urzędu,
  18. koordynacja spraw związanych ze sprawami kadrowo-płacowymi oraz szkoleniami,
  19. koordynacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
  20. sporządzenie protokołu z przyjęcia ostatniej woli spadkodawcy (testament alograficzny),
  21. podejmowanie czynności Burmistrza pod jego nieobecność i nieobecność I i II Zastępcy Burmistrza lub w sytuacjach wynikających z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.
Sekretarz nadzoruje bezpośrednio:
  1. Referat Organizacyjny,
  2. Referat Kadr i Płac,
  3. Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej,
  4. Referat Informatyczny.
 
« powrót do poprzedniej strony