Kierownictwo Urzędu Miasta i Gminy Wschowa
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sekretarz Gminy Wschowa
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-05-12 07:52:55 przez Justyna Dębska
Akapit nr - brak tytułu
Sekretarz Gminy Wschowa
Justyna Dębska
Do zadań Sekretarza Gminy Wschowa należy w szczególności:
- sprawowanie nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prawidłowego wykonywania przez nie zadań określonych przez organ administracji,
- usprawnianie pracy Urzędu oraz wprowadzanie nowych metod i technik zarządzania,
- przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu,
- zapewnienie merytorycznej, technicznej i organizacyjnej obsługi sesji Rady Miejskiej oraz posiedzeń Komisji,
- zapewnienie obsługi administracyjnej pracowników Urzędu,
- gospodarowanie mieniem Urzędu,
- nadzorowanie zlecania usług i dokonywania zakupów dla Urzędu,
- kształtowanie i rozwój kultury organizacyjnej Urzędu,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza Miasta i Gminy Wschowa oraz upoważnień, pełnomocnitw,
- rozpatrywania skarg na pracowników Urzędu,
- nadzorowanie przestrzegania w Urzędzie przepisów ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- nadzorowanie prowadzenia rejestru skarg i wniosków oraz prawidłowości ich załatwienia,
- koordynowanie narad pracowniczych,
- inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Urzędu,
- koordynowanie zadań dotyczących realizacji obowiązków wynikających z dostępu do informacji publicznej,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisam
- udział w Sesjach Rady Miejskiej,
- sporządzenie protokołu z przyjęcia ostatniej woli spadkodawcy (testament allograficzny).
Sekretarz Gminy Wschowa nadzoruje bezpośrednio:
- Biuro Organizacyjne, w tym:
- Referat Rady Miejskiej
- Referat Kadr, Płac i Szkoleń
- Biuro Obsługi Interesanta
- Referat Zamówień Publicznych
- Referat Administracyjny.