ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Kierownictwo Urzędu Miasta i Gminy Wschowa

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-02-14 13:49:27 przez Mariusz Ławrynowicz

Akapit nr - brak tytułu

Konrad Antkowiak
Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa

pokój nr 11

telefon: 65 540 86 50, fax: 065 540 13 40

 
 
Burmistrz oraz Zastępcy Burmistrza przyjmują mieszkańców w środy w godzinach od 13:00 do 17:00 po wcześniejszym umówieniu spotkania.
Zapisów na spotkanie można dokonać telefonicznie: 65 540 86 50 bądź wysyłając e-maila:
 
1. Do zadań Burmistrza należy kierowanie bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz, a w szczególności:
  1. wykonywanie uchwał Rady i zadań Gminy określonych przepisami prawa,
  2. kierowanie bieżącymi sprawami Gminy,
  3. reprezentowanie Gminy na zewnątrz,
  4. gospodarowanie mieniem komunalnym,
  5. nadzorowanie przygotowywania projektów uchwał i wniosków pod obrady rady,
  6. ogłaszanie budżetu Gminy i sprawozdania z jego wykonania,
  7. nadzorowanie przygotowywania sprawozdań z działalności i wykonania uchwał rady,
  8. udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  9. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej jako organ pierwszej instancji,
  10. wydawanie decyzji podatkowych - jako organ pierwszej instancji,
  11. wydawanie, w przypadku niecierpiącej zwłoki, przepisów porządkowych,
  12. organizacja i kierowanie procesem przygotowań obronnych Państwa w tym opracowanie Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy,
  13. kierowanie Obroną Cywilną Gminy jako Szef Obrony Cywilnej a w przypadku zagrożenia bezpieczeństwem Państwa lub ogłoszenia klęski żywiołowej działa na zasadach określonych w odrębnych przepisach,
  14. nadzór nad ochroną informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przechowywanych i przekazywanych w Urzędzie.
  15. wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
2. Do Burmistrza jako kierownika Urzędu należy:
  1. organizowanie pracy Urzędu,
  2. prowadzenie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  3. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  4. sprawowanie ogólnego nadzoru nad wykonywaniem zadań należących do Urzędu.
3. Burmistrz nadzoruje bezpośrednio:
  1. Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
  2. Straż Miejską,
  3. Urząd Stanu Cywilnego,
  4. Referat Rozwoju
  5. Referat Komunikacji Społecznej,
  6. Referat Audytu i Kontroli,
  7. Referat ds. Obronnych, OC i Zarządzania Kryzysowego.
« powrót do poprzedniej strony