ˆ

Biura i Referaty

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Biuro Inwestycji i Infrastruktury

Informacja ogłoszona dnia 2019-05-06 14:13:43 przez Sylwia Prętka

Biuro Inwestycji i Infrastruktury

Patrycja Sobczuk
Stanowisko ds. inwestycji
 
Grzegorz Panfiło
Stanowisko ds. inwestycji
 
Barbara Kuźniak
Stanowisko ds.utrzymania infrastruktury i rozliczeń
 
Justyna Szewczyk
Stanowisko ds. inwestycji
 
Do zadań Biura Inwestycji i Infrastruktury należy w szczególności:
  1. opracowywanie planów rocznych oraz wieloletnich programów inwestycyjnych
    w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych gminy,
  2. koordynowanie i współpraca z właściwymi instytucjami w sprawie inicjowania inwestycji wspólnych,
  3. koordynowanie działań pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie kluczowych inwestycji i przedsięwzięć, współpraca w przygotowywaniu projektów dofinansowywanych ze źródeł zewnętrznych oraz współpraca z jednostkami zewnętrznymi,
  4. obsługiwanie i nadzorowanie procesów inwestycyjnych i remontów, w tym:
  1. nadzór oraz bieżąca kontrola rzeczowo—finansowa wydatków na inwestycje,
  2. ustalanie zakresu opracowań projektowych, niezbędnych do realizacji zadań
    w poszczególnych latach,
  3. przygotowywanie i przeprowadzanie wyborów wykonawców prac projektowych, ekspertyz, wytyczeń geodezyjnych oraz innych do wartości zamówienia niewymagającego zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
  4. sporządzanie umów na wykonanie prac projektowych, ekspertyz, opracowań geodezyjnych i innych do wartości zamówienia nie wymagającego zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, egzekwowanie właściwego i terminowego wykonania tych umów oraz ich rozliczanie,
  5. przygotowywanie niezbędnych materiałów do przeprowadzenia postępowań
     w trybie zamówień publicznych w tym zawarcia umów na usługi/dostawy i roboty budowlane w zakresie prac prowadzonych przez biuro,
  6. uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla właściwego prowadzenia procesu przygotowania inwestycji do realizacji,
  7. przygotowywanie spraw związanych z pozyskiwaniem terenów przewidzianych pod inwestycje, niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji,
  8. przeprowadzanie negocjacji w sprawach dotyczących wejścia w teren w zakresie prowadzonych inwestycji,
  9. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, odpowiedzialnymi za prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury, w spełnieniu warunków stawianych przez nie na etapie przygotowywania i uzgadniania dokumentacji,
  10. udział w radach technicznych w trakcie opracowywania dokumentacji oraz ocena kompletności dokumentacji i uzgodnień,
  11. organizowanie i zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami,
  12. bieżąca kontrola zgodności prowadzonych inwestycji z harmonogramami oraz dokumentacją techniczną inwestycji,
  13. przygotowywanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych,
  14.  udział w odbiorach częściowych i końcowych oraz nadzorowanie zgodności zgłaszanych do odbioru robót z warunkami umowy,
  15. Przeglądy gwarancyjne zrealizowanych zadań,
  16. załatwianie sporów związanych z realizacją inwestycji w terenie,
  17. kompletowanie i przechowywanie dokumentacji przeprowadzonych inwestycji, 
  18. koordynacja rocznych i wieloletnich programów inwestycyjnych,
  19. sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań ze stanu przygotowania
    i realizacji inwestycji,
  20. rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań realizowanych w zakresie procesów inwestycyjnych.
5. Wykonywanie zadań w zakresie administrowania infrastruktury drogowej wraz
z oświetleniem i infrastruktury technicznej:
  1. bieżąca kontrola stanu nawierzchni dróg, ulic, chodników, placów, ciągów komunikacyjnych oraz realizacja ich bieżącej konserwacji, napraw cząstkowych
    i remontów,
  2. kontrola okresowa drogowych obiektów pozostających we władaniu Gminy oraz realizacja bieżącej konserwacji, napraw i remontów,
  3. kontrola widoczności na przejazdach kolejowych,
  4. utrzymanie oznakowania dróg gminnych (pionowego, poziomego, nazw ulic),
  5. wykonywanie analiz ruchu drogowego i przeprowadzanie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych w celu poprawy komunikacji i bezpieczeństwa ruchu, rozliczanie zadań, a także prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie,
  6. zatwierdzanie i uzgadnianie projektów zmiany organizacji ruchu,
  7. prowadzenie ewidencji dróg gminnych,
  8. wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych oraz kontrola sposobu i jakości robót związanych z przywracaniem pasa do stanu pierwotnego,
  9. uzgadnianie przebiegu infrastruktury technicznej w drogach gminnych publicznych
    i drogach wewnętrznych stanowiących własność gminy,
  10. naliczanie opłat za umieszczenie w pasie drogowym dróg gminnych urządzeń nie związanych     z funkcjonowaniem drogi,
  11. uzgadnianie decyzji o warunkach zabudowy w zakresie dróg gminnych,
  12. wydawanie zezwoleń na korzystanie z przystanków-komunikacja zbiorowa,
  13. wydawanie zezwoleń na lokalizację/przebudowę zjazdu z drogi gminnej,
  14. wydawanie zezwoleń na umieszczenie reklamy w pasie drogowym,
  15. uczestnictwo w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych,
  16. kontrola stanu oświetlenia będącego własnością Gminy Wschowa oraz realizacja bieżącej konserwacji, napraw i remontów,
  17. przygotowywanie do zawarcia umów z wykonawcami o wykonanie napraw oświetlenia będącego własnością Gminy Wschowa,
  18. zgłaszanie awarii oświetlenia należącego do Enea za pomocą platformy zgłoszeniowej,
  19.  występowanie w sprawach związanych z wykonywaniem postanowień umowy zawartej z ENEA S.A. na wykonanie usługi oświetleniowej,
  20. przygotowywanie wniosków o warunki przyłączenia do sieci,
  21. nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem infrastruktury technicznej gminy, koordynowanie działań w zakresie prawidłowego funkcjonowania sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, energetycznych, cieplnych, gazowniczych oraz telekomunikacyjnych,
  22. załatwianie sporów związanych z realizacją zadań biura w terenie.
  23. opracowywanie planów inwestycyjnych gminy w zakresie rozbudowy sieci infrastrukturalnych podległych gminie,
  24. koordynowanie i uzgadnianie planów inwestycyjnych i remontowych zarządców sieci infrastrukturalnych,
  25. wydawanie decyzji nakazujących właścicielom nieruchomości wykonanie obowiązku przyłączenia do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej i nadzór nad ich wykonaniem,
  26. współpraca z zarządcami sieci infrastrukturalnych w zakresie bieżącego utrzymania sieci na terenie gminy,
  27. podejmowanie działań w zakresie usuwania bieżących awarii sieci.
  28. udział w pracach zespołów przygotowujących i realizujących wnioski i projekty finansowane z budżetu własnego lub środków zewnętrznych,
  29. rozliczanie rzeczowo-finansowe zadań realizowanych w zakresie infrastruktury drogowej i technicznej.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wschowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Prętka-Szulc
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Justyna Dębska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-06 13:43:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Sylwia Prętka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-06 14:13:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Dominika Mentel - Kozieł
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-12 09:05:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1702 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony