Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.18.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.18.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. środowiska i rolnictwa.
Miejsce pracy: Urząd Miasta i Gminy Wschowa
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Ochrony Środowiska.
Data udostępnienia: 2022-11-25
Ogłoszono dnia: 2022-11-25
Termin składania dokumentów: 2022-12-09 15:00:00
Nr ogłoszenia: RKP.2110.18.2022
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
4) posiadanie nieposzlakowanej opinii,
5) posiadanie wykształcenia: średnie
6) posiadanie minimum 2- letniego stażu pracy,
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Instrukcja kancelaryjna, o ochronie danych osobowych, o ochronie Środowiska, o ochronie przyrody, Prawo wodne, o odpadach, Prawo geologiczne i górnicze, o ochronie zwierząt, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,
9) biegła umiejętność obsługi komputera
10) posiadanie cech osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres.b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, rolnictwo
2) co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
3) posiadanie prawa jazdy kat .B.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu ustawy prawo górnicze i geologiczne w tym rekultywacji gruntów oraz opłaty eksploatacyjnej,
2) prowadzenie spraw z zakresu gospodarki niskoemisyjnej i wodnościekowej,
3) nadzór nad zapisami zawartymi w ustawach, uchwałach i programach ochrona powietrza w kontekście zadań przypisanych Gminie Wschowa oraz prowadzenie spraw w tym zakresie,
4) realizacja i nadzorowanie spraw z zakresu ustawy o odpadach – ochrona środowiska przed odpadami,
5) prowadzenie i nadzorowanie spraw z zakresu ustawy o ochronie zwierząt w tym programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt,
6) prowadzenie spraw związanych z melioracją gruntów na terenie gminy w tym współpraca z Powiatową Spółką Wodną,
7) prowadzenie spraw i nadzór nad zadaniami związanymi z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wschowa,
8) prowadzenie spraw z zakresu leśnictwa w tym nadzór nad lasami gminnymi oraz wykonywaniem czynności zleconych w wyniku przetargu na zadania związane z wycinką drzew w lasach stanowiących własność Gminy Wschowa,
9) prowadzenie procedury szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych w wyniku działania niekorzystnych warunków atmosferycznych,
10) podejmowanie działań zapobiegających klęskom żywiołowym i zagrożeniom dla środowiska
11) prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną i ściekową w kontekście zadań określonych w ustawie Prawo wodne, a przypisanych gminie, w tym prowadzenie postępowań w zakresie naliczania opłaty melioracyjnej,
12) przygotowanie uchwał, zarządzeń Burmistrza i sprawozdań z zakresu pełnionych obowiązków,
13) realizacja i nadzorowanie zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie oraz regulaminu utrzymania porządku i czystości w tym prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
14) prowadzenie postępowań dotyczących wydawania zezwoleń dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i wywozu nieczystości ciekłych,
15) prowadzenie spraw związanych z utrzymywaniem form ochrony przyrody ustanowionych na terenie Gminy Wschowa, w tym prowadzenie ewidencji pomników przyrody,
16) prowadzenie i nadzorowanie spraw z zakresu ustawy o ochronie zwierząt w tym programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt oraz wykonywaniem czynności zleconych przez gminę na podstawie ustawy,
17) prowadzenie i nadzorowanie zadań związanych z wycinką drzew i krzewów, w tym drzew i krzewów z terenów gminnych,
18) współdziałanie z zarządcą obwodów łowieckich,
19) współdziałanie ze służbami kwarantanny i ochrony roślin oraz ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
20) wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów rasy agresywnej,
21) prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, w tym zapobieganie degradacji gruntów, rekultywacji i zagospodarowanie gruntów,
22) prowadzenie postępowań z zakresu ustawy Prawo wodne, w tym: dotyczących wykazu kąpielisk oraz miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli na terenie gminy,
23) nadzór nad wykonywaniem czynności zleconych – przetarg- na zadania związane z oczyszczaniem miasta i utrzymaniem zieleni miejskiej. Przygotowanie uchwał, zarządzeń Burmistrza i sprawozdań z zakresu pełnionych obowiązków.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce pracy: Wschowa, ul. Rynek 1, II piętro, do budynku Urzędu prowadzą schody, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dostęp do stanowiska pracy jest swobodny,
2) wymiar czasu pracy: pełen etat,
3) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Termin rozpoczęcia pracy 01.01.2023 r.
4) stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno – biurowa, przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
5) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty niezbędne:
1) wypełniony kwestionariusz osobowy- do pobrania w załącznikach,
2) kopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia/prowadzenia działalności gospodarczej, a w przypadku trwania zatrudnienia – oświadczenie kandydata o okresie wykonywania pracy,
4) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych - do pobrania w załącznikach.
Dokumenty dodatkowe
1) list motywacyjny,
2) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-12-09 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa ul. Rynek 1 67-400 Wschowa z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko ds. środowiska i rolnictwa"
„Nabór na wolne stanowisko ds. środowiska i rolnictwa"
do dnia 09 grudnia 2022 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
c. Miejsce:
Urząd Miasta i Gminy Wschowa
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy Wschowa po określonym terminie oraz które nie będą spełniać wymagań niezbędnych, określonych w pkt. 3 oraz w pkt. 8, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminawschowa.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Wschowa.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa, ul. Rynek 1,
67-400 Wschowa - Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danychy Osobowych jest nim : Natalia Ratajewska, email: kontakt@rodo-leszno.pl
- Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art.22 1) § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze). - Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
-dostępu do swoich danych osobowych
-żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
-żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych,dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
-żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
osoby te kwestionują prawidłowość danych,przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
-wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1)§ 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
9. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
10. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
11. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
12. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
13. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: RKP.2110.18.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: RKP.2110.18.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wschowa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-11-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-11-25 14:29:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-11-25 14:33:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Brzechwa-Tobólska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-28 11:22:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 464 raz(y) |